جمعی از مدیران گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس (پترول) ضمن بازدید از پروژه پلی‌پروپیلن پتروشیمی ارغوان‌گستر ایلام بر شتاب گرفتن اجرای این طرح و حمایت از این پروژه تأکید کردند.
به گزارش ویکی پلاست به نقل از شانا، در این بازدید در نشست مشترکی با حضور هیئت مدیره، مدیرعامل و مدیران اجرایی این طرح، گزارش مبسوطی از بازنگری و بهینه‌سازی در سازمان‌دهی و روش‌های اجرایی پروژه، برنامه‌های تدوین‌شده و پیشرفت اجرای طرح در بخش‌های مختلف مهندسی، تدارکات، ساخت و سایر بخش‌ها با ارائه آمار مربوطه ارائه و درباره مشکلات اجرایی بحث و بررسی شد.

حسن نشان‌زاده‌مقدم، معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در این نشست ضمن ابراز رضایت از عملکرد جهادی و رضایت‌بخش مدیریت جدید این شرکت گفت: با توجه به محصول تولیدی این طرح و اهمیت آن در زنجیره ارزش‌آفرینی صنعت پتروشیمی کشور، ضروری است روند اجرای این پروژه تسریع شود و در این مسیر هلدینگ خلیج فارس همراهی و حمایت لازم را از اجرای به‌موقع این طرح به عمل خواهد آورد.

نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار

وی با تأکید بر امکان برگزاری نشست‌های ماهانه ادامه داد: برگزاری این نشست‌ها ابزار مناسبی برای پیگیری روند پیشرفت کارها، رفع موانع احتمالی و هم‌افزایی ذی‌نفعان پروژه است و زمینه و بستر مناسبی را برای اقدام‌های لازم به‌منظور حصول به هدف بهره‌برداری از پروژه در سال آینده فراهم خواهد کرد.

در جریان این بازدید، رشید قانعی، مدیرعامل پترول نیز به تشریح بعضی از اقدام‌ها در ماه‌های اخیر و تمهیدهای اندیشیده‌شده برای تسریع در روند اجرای طرح اشاره کرد.

وحید نام‌نیک، مدیرعامل شرکت ارغوان‌گستر ایلام نیز گزارشی از روند پیشرفت پروژه و مشکلات و موانع موجود در این طرح ارائه کرد و گفت: طرح پلی‌پروپیلن ایلام طرحی کلیدی در زنجیره پروژه‌های هلدینگ خلیج فارس و پترول و محصول آن یک محصول مهم و راهبردی در سبد محصولات تولیدی گروه است و از این رو، همه ارکان مدیریتی و اجرایی این طرح تعهد و عزم جدی نسبت به اجرای صحیح و اتمام به‌موقع آن دارند./ شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس